تزریق پروفایلو

جوانسازی صورت و گردن با تزریق پروفایلو


پروفایلو در نوع خود اولین و بهترین محصول جوانساز و رطوبت رسان است که با فناوری ثبت اختراع NAHYCO ساخته . این تکنولوژی منجر به این میشود که این ژل اسید هیالورونیک فعالیت طولانی تری روی سلول های پوست داشته باشد. وقتی پروفایلو زیر پوست تزریق میشود گیرنده های پوستی را تحریک میکند تا شروع به جوانسازی کنند و پوست شروع به سفت شدن و محکم شدن بکند. پروفایلو یکی از غلیظ ترین اسید هیالورونیک های موجود در بازار است که نه تنها پوست را آبرسانی و تقویت می کند بلکه سبب بازسازی و ترمیم بافت های شل و پیر می شود.

رایج ترین نواحی درمان با پروفایلو شامل صورت و گردن است و همچنین می توان برای دکلته، دست ها، بازوها، زانوها و ناحیه شکم تزریق شود که به طور موثر سبب درمان شلی پوست شود. پروفایلو هم برای مردان و زنان مناسب است همچنین برای همه سنین قابل استفاده است.

پروفایلو چگونه کار میکند؟

اسید هیالورونیک فوق خالص دقیقاً به ناحیه تحت درمان تزریق می گردد. همزمان با کاهش چین و چروک ، پروفایلو ساخت و تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند و آب را در لایه های عمیق تر پوست جذب می کند.

پروفایلو در دو جلسه به فاصله یک ماه در پنج نقطه اعلامی شرکت سازنده تزریق می شود.

تزریق پروفایلو

با تزریق پروفایلو چه نتایجی در پوست به وجود می آید؟

پوست آبرسانی شده و به شدت روشن و سرحال میشود.
با تحریک ساخت کلاژن و الاستین سبب لیفت پوست و سفت شدن بافت صورت میشود.

پروفایلو چه مزایایی دارد؟

پروفایلو علاوه بر درمان چین و چروک و لیفت صورت سبب جوانسازی عمقی صورت میشود اما در عین حال تغییری در حالت طبیعی صورت ایجاد نمیکند . این روش برای کسانی مناسب است که دنبال جوانسازی نچرال و طبیعی هستند. ویژگی منحصر به فرد پروفایلو این است که پروفایلو تولید همزمان ۴ کلاژن و الاستین را در بدن تحریک میکند. این امر باعث میشود چروک های عمقی و خطوط به طور معجزه آسایی درمان شود.

چه کسانی کاندید تزریق ژل پروفایلو هستند؟

ژل پروفایلو بسیار ایمن و کم خطر است و همه افراد بالای ۱۸ سال میتوانند این ژل را تزریق کنند. اما چون پروفایلو سبب لیفت و از بین رفتن خطوط میشود افراد جوان نیازی به آن ندارند. البته میتوان برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک و یا پیری زودرس این ژل را تزریق کرد. در کل افرادی که پوست آنها شل ویا لاغر و کم آب شده و دچار چین و چروک شده اند میتوانند تزریق پروفایلو انجام دهند.

بعد از تزریق پروفایلو چه نکاتی را رعایت کنیم؟

  • محل تزریق را ماساژ ندهید.
  • تا چند روز از حمام آفتاب یا آب داغ استفاده نکنید.
  • ترجیحا تا چند روز روی صورت خود نخوابید.
  • تا سه رور از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید.

عوارض تزریق پروفایلو چیست؟

این ژل کاملا بی خطر است اگر در مرکز درمانی معتبر و توسط پزشک تجویز شود. کبودی و کمی درد در محل تزریق امری طبیعی است که تا یکی دو روز بعد از بین میرود. اگر کبودر در جایی به غیر از محل تزریق داشتید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

منبع:
profhilo.co.uk

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها