درمان لک پوستی با مزوتراپی

درمان لک پوستی با مزوتراپی در کلینیک زیبایی تیارا طب


درمان لک پوستی با مزوتراپی یکی از یافته های جدید در علم پزشکی و زیبایی است‌‌. در فرایند مزوتراپی مواد مورد نظر پزشک با غلظت بالا ولی در مقادیر کم در تعداد زیادی نقاط از قبل تعیین شده زیر پوست تزریق می شود. این مواد شامل مواد معدنی، ویتامین ها، مواد آلی، چربی سوزها، آمینو اسید ها، کو آنزیم ها، آنتی اکسیدان ها، کلاژن ساز ها و … هستند.
مزوتراپی در درمان ریزش مو، جوانسازی پوست، رفع خط و خطوط های سطحی، آبرسانی به پوست، درمان چاقی های موضعی، رفع غبغب، رفع تیرگی دور چشم، روشن سازی پوست و … کاربرد دارد. که در هر کاربرد مواد تزریقی متفاوت است. این مواد تزریقی زیر پوست سبب کلاژن سازی، آبرسانی سریع پوست، سفت شدن پوست می شوند. در مزوتراپی لاغری مواد سبب افزایش جریان خون در محل و همچنین چربی سوزی موضعی می شوند.

درمان لک پوستی با مزوتراپی

لک های پوستی در اثر عوامل مختلفی مثل آفتاب، بارداری، اختلالات کبدی و اختلالات هورمونی روی پوست ظاهر می شوند. برای درمان لک راه های مختلفی وجود دارد اما چون لک ها اصولا درمان طولانی نیاز دارند؛ فرد باید در این پروسه صبر زیادی را تحمل کند.
یکی از روش های جدید و کارآمد برای درمان لک روش مزوتراپی است. در این روش مواد ضد لک و کلاژن ساز مستقیما به زیر پوست تزریق می شود. این کار سبب می شود نتیجه خیلی بهتر و سریعتر حاصل شود.
موادی که در مزوتراپی به پوست تزریق می شوند؛ باعث تحرک کلاژن سازی، بهبود آب رسانی به پوست و از بین رفتن لک ها می شوند.

درمان لک پوستی با مزوتراپی

نکات مهم در درمان لک با مزوتراپی

این روش کاملا درمانی است اما بعد انجام این روش حتما باید مراقبت های بعد درمان رعایت شود تا لک برنگردد .این مراقبت ها شامل موارد زیر می باشد:

این روش تا چه حد ماندگار است؟

اگر نکات بعد درمان را رعایت کنیم روش دائمی خواهد بود.

عوارض این روش چست؟

این روش عوارض چندانی ندارد. در برخی افراد حساسیت به مواد مزوتراپی مشاهده می شود. کمی قرمزی و ورم در ناحیه تزریق احتمالا بعد از تزریق ایجاد شود که بعد از یک روز بهبود می یابد.

چند جلسه مزوتراپی برای درمان لک مورد نیاز است؟

تعداد جلسات بستگی به سن لک ها و میزان مقاونت آن ها دارد و در حین جلسات و توسط پزشک مشخص میشود.

مزایای درمان لک با مزوتراپی چیست؟

  • این روش بسیار کار آمد است.
  • نسبت به درمانهای موضعی مثل کرم های ضد لک بسیار زودتر نتیجه می دهد.
  • نسبت به درمانهای تهاجمی مثل لیزر بسیار کم عارضه تر است.
  • درمان تقریبا قطعی است.

مزوتراپی در تیاراطب

از موثرترین و کم هزینه ترین روش های جوان سازی، درمان ریزش مو، لاغری موضعی و درمان لک می توان به مزوتراپی اشاره کرد. این روش حتما باید توسط پزشک پوست و زیبایی انجام شود تا با علم و مهارت خود تزریق موثری داشته باشد.
در مرکز زیبایی تیاراطب با توجه به کیفیت بالای مواد مزوتراپی و مهارت پزشکان حاذق این مرکز حداقل جلسات جهت انجام مزوتراپی لازم است. بدیهی است که چنانچه مواد مزوتراپی از کیفیت مطلوب برخوردار نباشد و یا پزشک مهارت کافی نداشته باشد تعداد جلسات افزایش یافته و بازدهی آن کم و هزینه مزوتراپی برای مراجعین به صرفه نخواهد بود .

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها