بهترین فیلر لب

ترزیق ژل لب با بهترین برند فیلر لب


بهترین فیلر لب، هیالورونیک اسید ها هستند. اسید هیالورونیک ها بهترین و طبیعی ترین شکل را ایجاد می کنند و کمترین عارضه را دارند. ماندگاری این ژل ها بین ۱۰ ماه یک سال است. هزینه فیلر های اسید هیالورونیک بستگی به عوامل مختلفی دارد: برند فیلر، محل تزریق و مقدار فیلر مورد استفاده . اسید های هیالورونیک اگر نتیجه دلخواه ایجاد نکردند به راحتی قابل حل و حذف شدن هستند.
پرکننده های تزریقی لب، درمان های زیبایی غیرتهاجمی هستند که به طور موقت لب ها را حجیم و صاف می کنند تا ظاهری پرتر داشته باشند. بهترین پرکننده های لب آنهایی هستند که ظاهری طبیعی ایجاد می کنند، کم خطر هستند و نتایج رضایت بخشی به فرد میدهند.

چه چیز باعث می شود یک فیلر ، فیلر خوبی باشد؟

یک پرکننده لب ایده آل، لب ها رو به صورت مشخص، صاف و متقارن حجم می دهد و در عین حال ظاهر طبیعی لب را حفظ می کند. بسته به هر فرد و هر سلیقه، ممکن است از پرکننده لب برای پرکردن خطوط عمودی لب یا کمک به حجیم‌تر یا متقارن شدن لب‌ها استفاده شود.
بهترین فیلر لب آن است که در صورت رضایت بخش نبودن به راحتی قابل حل شدن باشد. پرکننده ها باید به طور یکنواخت در سراسر لب ، بدون هیچ گونه توده، برآمدگی یاناهمواری پخش شوند و ظاهر یکنواختی ایجاد کنند.

واقعا چیزی به نام بهترین فیلر لب وجود دارد؟

برخی از پرکننده ها نتایج بهتری نسبت به باقی ایجاد می کنند. از نظر پزشکان پرکننده های هیالورونیک اسید به عنوان بهترین فیلر برای بزرگ کردن لب هستند چون نتایج خوب و ثابتی دارند، به راحتی در دسترسند و در مقایسه با سایر پرکننده ها خطرو عوارض جانبی کمتری دارند. اسید هیالورونیک یک قند پیچیده طبیعی است که در سراسر بدن از جمله پوست، غضروف و مایعات بدن وجود دارد و به دلیل موجود بودن طبیعی در بدن، بر خلاف انواع دیگر پرکننده ها واکنش آلرژیک ایجاد نمی کند. این مزیت خیلی بزرگی نسبت به سایر محصولات است.

ترزیق بهترین ژل (فیلر) لب

Juvederm یکی از محبوب ترین پرکننده های لب باجنس اسید هیالورونیک است. نتیجه تزریق با آن بسیار طبیعی است. کاملا ایمن است و ماندگاری خوبی دارد. اگر نتیجه تزریق آنطور که انتظار می رود نباشد، پرکننده های اسید هیالورونیک با استفاده از یک آنزیم تزریقی به نام هیالورونیداز قابل حذف شدن و خارج شدن هستند.
نکته مهم اینکه فیلر ها باید حتما توسط فرد حرفه ای تزریق شود. حتی یک پرکننده لب با عملکرد بالا می تواند نتایج نامطلوبی را در صورت تجویز نادرست ایجاد کند.

هدف ما از تزریق فیلر لب چیست؟

هدف افراد از تزریق ژل قطعا دست یابی به زیبایی بیشتر است.

  • دستیابی به تقارن بیشتر در لب ها.
  • پر و حجیم کردن لب ها.
  • صاف کردن لب ها.

بهترین فیلر (ژل) های برای لب

ژوویدرم، رووفیل، ای پی تی کیو برندهای خوب برای ژل لب هستند.

ترزیق بهترین ژل (فیلر) لب

فیلرهای چربی:

در این روش چربی از بدن خود فرد گرفته میشود (معمولا باسن یا ران) و با سوزن نازک به لب تزریق میشود. این روش تهاجمی تر از ژل اسید هیالورونیک است.

مزایای این روش:

تزریق چربی معمولا ماندگاری خیلی زیادی دارد و حتی تا 3 سال هم میتواند ماندگار باشد. این روش همچنین سبب ایجاد حساسیت نمیشود چون از چربی خود فرد گرفته میشود.

معایب تزریق چربی:

در این روش حتما باید ساکشن چربی انجام شود.در نتیجه به بی حسی موضعی و سوراخ کردن محل نیاز داریم.

  • نسبت به روش های دیگر پر هزینه تر و سخت تر است.
  • ریسک بالاتری دارد.
  • نسبت به روش های دیگر تهاجمی تر است.
  • دوره نقاهت طولانی تری دارد.
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها