جوانسازی صورت با الانسه

جوانسازی پوست صورت با الانسه


چروک ها و خطوط جزئی از زندگی ما هستند. اما این به این معنی نیست که مجبوریم با آنها زندگی کنیم.با ما باشید تا ببینید چگونه الانسه دیدگاه شما را نسبت به جوانی و زیبایی تغییر میدهد.
الانسه یک پر کننده دو گانه است که کاری فراتر از پر کردن چین و چروک ها و خطوط انجام میدهد. در ابتدا یک اثر سریع و آنی روی ظاهر صورت میگذارد و سبب جوانسازی میشود. سپس روی اعماق و ساختار زیرین صورت عمل کرده و سبب جوانسازی بنیادی میشود.

چه چیزی الانسه را متفاوت میکند؟

پلی کاپرولاکتون ماده اصلی الانسه است که یک ماده قابل جذب و زیست تخریب پذیر است. این ماده سبب جوانسازی طولانی مدت در پوست صورت می شود.از سن ۲۵ سالگی به بعد به ازای هر سال پوست یک درصد حجم خود را از دست میدهد.

این اتفاق به خاطر شکسته شدن لایه های کلاژن است که پوست را نازک و خشک میکند و سبب ایجاد چروک میشود. در این هنگام فیلرهای اسید هیالورونیک به کمک ما می آیند. اما فیلرهایی که بر پایه اسید هیالورونیک هستند ماندگاری بین ۶ تا ۱۲ ماه دارند.

الانسه به تاثیری که روی لایه های عمقی پوست میگذارد میتواند تا سه سال ماندگاری داشته باشد و سبب جوانسازی صورت شود. بزرگترین مزیت الانسه این است که فقط یکبار تزریق میشود و نیازی به ترمیم ندارد.

جوانسازی صورت با الانسه

الانسه از میکروسفرهای منحصر به فرد پلی کاپرولاکتون (PCL) و ژل حامل کربوکسی متیل سلولز (CMC) تشکیل شده است که همه به طور طبیعی توسط بدن به دی اکسید کربن و آب تجزیه می شود . سپس بدون باقی ماندن هیچ اثری در بدن شما از بین می رود. مزیت دیگر الانسه این است که با حفظ ظاهر طبیعی صورت ، سبب جوانسازی میشود.
این روش هیچ تغییری در صورت شما ایجاد نمیکند، سبب ایجاد حجم نمیشود. صورت شما رو همانطور که هست فقط جوان تر و شاداب تر میکند.

اثر سریع الانسه:

  • کاهش چین و چروک، پر کردن خطوط و لیفت صورت
  • اثر طولانی مدت الانسه که دیرتر مشخص میشود: آثار پیری را از بین می برد و بهبود قابل توجهی در استحکام صورت، کیفیت پوست و آبرسانی و کشسانی آن ایجاد می کند.

کلام آخر:

چون الانسه یک ماده کاملا سازگار با بدن است هیچ خطری برای فرد ندارد و همه افراد میتوانند آنرا تزریق کنند. البته توصیه ما این است که خانم های باردار تزریق را به بعد از زایمان منتقل کنند.

جوانسازی صورت با الانسه

منبع:
ellanse.com

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها