لیفت صورت بدون جراجی با هایفوترابی

لیفت صورت بدون جراجی با هایفوترابی در کلینیک تیارا طب


اگر شما هم به دنبال جوانسازی و لیفت صورت هستید اما از جراحی می ترسید، پس با ما در این مقاله همراه باشید. یکی از جدید ترین روش های جوانسازی صورت هایفوتراپی است. این روش بدون جراحی ، سبب لیفت و بالا کشیده شدن صورت میشود.

هایفو چیست؟

هایفو دستگاهی است که با تولید امواج اولترسوندی و نفوذ به لایه های عمقی پوست، سبب تخریب سلول ها می شود. سلول ها خود را بازسازی کنند و کلاژن سازی اتفاق بیفتد.
هندپیس دستگاه هایفو مثل هندپیس دستگاه سونوگرافی، روی پوست حرکت می کند و با تولید گرما و حرارت، سلول ها را وادار به کلاژن سازی و جوانسازی میکند. این تخریب و کلاژن سازی به مرور اتفاق می افتد و بعد از سه الی چهار ماه نتیجه کم کم مشخص می شود. پس بلافاصله بعد انجام هایفو نباید انتظار تغییر خارق العاده داشته باشیم.

هایفو برای چه افرادی مناسب است؟

هایفوتراپی در افرادی که با افزایش سن، پوست شروع به شل شدن کرده است و همچنین افرادی که بعد از کاهش وزن با افتادگی پوست مواجه می شوند. کسانی که دنبال رفع خطوط عمیق و چین و چروک هستند اما از جراحی میترسند کاندید مناسبی برای انجام هایفو هستند.

هایفوتراپی در چه مناطقی قابل انجام است؟

در ناحیه غبغب، گونه، پیشانی و خط خنده و چانه میتوان هایفو انجام داد و نتیجه خوبی به دست آورد.

از چند سالگی میتوانیم هایفوتراپی انجام دهیم؟

این مساله بیشتر به سن پوستی بستگی دارد و هر زمان پوست شل شده باشد میتوان هایفو کرد. اما به طور حدودی بعد از سی سالگی میتوان هایفوتراپی را انجام داد.

لیفت صورت بدون جراجی با هایفوترابی

هایفوتراپی چه مزیتی دارد؟

هایفو یک روش غیر تهاجمی است. در این روش نیازی به جراحی یا بیهوشی نیست و برای فرد بخیه ای زده نمیشود.
این روش که در یک جلسه انجام میشود نیازی به استراحت یا گذراندن دوره نقاهت نیست. این روش در مطب و سرپایی انجام می شود در نتیجه هزینه بستری شدن را به همراه ندارد.

چند جلسه هایفوتراپی کنم؟

چند ماه بعد انجام هایفو نتیجه کم کم مشخص میشود. در نتیجه لازم نیست هایفوتراپی را در جلسات پشت سر هم انجام داد. سالی یک یا حداکثر دوبار برای انجام هایفو کافی است تا لیفت مناسب انجام شود.

هایفوتراپی چه مدت ماندگار است؟

اثر هایفو حداقل یکسال ماندگار است. مخصوصا اگر هایفوتراپی همراه تزریق ژل انجام شود حداقل یک سال و نیم تا دوسال ماندگار است.

چه کسانی نباید هایفوتراپی انجام دهند؟

کسانی که در قلبشان پیس میکر( pace maker) دارند، کسانی که ایمپلنت دندانی دارند، افرادی که روی صورت یا گردنشان زخم باز و تبخال دارند، نباید هایفوتراپی کنند. همچنین افراد باردار، افراد مبتلا به بیماری های قلبی، و افرادی که دچار صرع هستند نباید هایفو کنند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها