چروک پوست دست

راهکارهای جلوگیری و درمان چروک پوست دست


پوست دست به خاطر اینکه حجم چربی کمی دارد، در اثر افزایش سن سریع تر شادابی و جوانی خود را از دست می دهد و نشانه های پیری در آن نمایان میشود. شاید این مساله سبب شود اعتماد به نفس شما پایین بیاید و به فکر این باشید دوباره جوانی را به دستان خود برگردانید. برای پیشگیری و درمان چروک پوست دست تا پایان این مقاله راه حل مناسب نظیر مزوتراپی دست، تزریق فیلر و … را به شما معرفی می کنیم.

قبل از هرچیز ببینیم برای به تاخیر انداختن روند پیری و پیشگیری از چروک پوست دست ها چه کارهایی می توانیم انجام دهیم

۱- آب زیاد بنوشید. آب به پوست شاداب تر کمک می کند. همچنین کمبود آب سبب خشکی و نمایانی زوتر چروک ها می شود.

۲- از ضد آفتاب استفاده کنید. تقریبا امروزه همه می دانند ضد آفتاب مهمترین محصول پوستی است که افراد باید استفاده کنند. اما خیلی از افراد استفاده ضد آفتاب را برای دست ها جدی نمیگیرند. اشعه آفتاب همانطور که برای صورت مضر است ، سبب ایجاد لک، چروک و تیرگی در پوست دست میشود. در نتیجه در هنگام خروج از منزل ضد آفتاب را فراموش نکنید.

۳- مرطوب کننده بزنید. آبرسان ها و مرطوب کننده ها سبب می شوند آب کافی در سلول ها بمانند و از چروک شدن پوست جلوگیری می کنند.

۴- دستکش را فراموش نکنید. در هنگام استفاده از شوینده ها حتما از دستکش استفاده کنید تا پوست دست شما نازک، خشک و چروک نشود.

چروک پوست دست

اگر پوست دست چروک شد چه کاری میتوانم انجام دهم؟

۱- کرم های لایه بردار و جوانساز:

استفاده از کرم های لایه بردار سبب میشود سلول های مرده پوست از پوست کنده شوند و پوست جدید جایگزین و ساخته شود. اما کرم ها و محصولات موضعی بیشتر اثر پیشگیری کننده دارند تا درمانی. ضمن اینکه باید طولانی مدت هم استفاده شوند. اما استفاده از این محصولات در کنار درمان های تزریقی بسیار کمک کننده است.

۲- مزوتراپی دست:
در روش مزوتراپی ویتامین ها و مواد معدنی و جوانساز به زیر پوست تزریق میشوند. طی این روند سلول ها هیدراته شده و شروع به کلاژن سازی و جوانسازی میکنند. مزوتراپی روشی درمانی و زود بازده است. عارضه و خطری ندارد و در همه سنین قابل انجام است.

۳- تزریق فیلر:
اگر پوست دست شما چربی خود را از دست داده و چروک و لاغر به نظر میرسد، تزریق فیلر میتواند راه حل مناسبی برای شما باشد.فیلر ها هم در زیر پوست ایجاد حجم میکنند در نتیجه حجم و چربی از دست رفته جبران میشود. علاوه بر این فیلر ها در زیر پوست شروع به کلاژن سازی میکنند و سبب آبرسانی به پوست میشوند . این مساله هم منجر به جوانتر شدن پوست دست میشود.

۴- تزریق پروفایلو:
پروفایلو یک مزوژل است. در واقع ترکیب داروی مزتراپی همراه با اسیدهیالورونیک است که هم سبب جوانسازی و آبرسانی انجام میدهد هم سبب از بین رفتن چروک ها میشود.

چروک پوست دست
5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها